Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos. Recomandam citirea cu atentie a acestora. Decovilshop isi asuma dreptul de a modifica aceste prevederi fara o alta notificare. Cea mai recenta versiune poate fi accesata in aceasta pagina.
Accesul/vizitarea acestui website de catre dumneavoastra se supune Termenilor si conditiilor de ultilizare, si implica acceptul explicit al dumneavoastra cu privire la acestea si reprezinta intelegerea dintre parti.
Relatia dintre parti este guvernata de urmatoarele acte normative:
· OG nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor
· OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii
· Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor
· Legea 365/2002 privind comertul electronic
1. DEFINITII SI TERMENI
1.1 Site-ul www.decovilshop.ro este proprietatea companiei SC Decovil SRL societate romana cu sediul in Str. Stefan cel Mare nr. 2, Galati, telefon:(+40)374 200 224, fax: (+40)374 200 225 inregistrata la Registrul Comertului Galati sub nr. J17/3010/1994, având codul fiscal nr. RO 6542736, ce poate fi contactată pe adresa de e-mail contact@decovil.ro.
1.2 Administrarea operationala si vanzarile online pentru obiectele sanitare prin site-ului www.decovilshop.ro sunt asigurate de catre SC Decovil Grup SRL, societate romana cu sediul Str. Stefan cel Mare nr. 2, Galati, telefon:(+40)374 200 224, fax: (+40)374 200 225, inregistrată la Registrul Comertului Galati sub nr. J17/585/1999, avand codul fiscal nr. RO 12103042, CONT IBAN RO 90 RZBR 0000 0600 1792 8059 Raiffeisen Bank Galati
1.3 Administrarea operationala si vanzarile online pentru mobilierul casnic prin site-ului www.decovilshop.ro sunt asigurate de catre SC Decovil SRL, societate romana cu sediul Str. Stefan cel Mare nr. 2, Galati, telefon:(+40)374 200 224, fax: (+40)374 200 225, inregistrată la Registrul Comertului Galati sub nr. J17/3010/1994, avand codul fiscal nr RO 6542736, CONT IBAN RO 08 RZBR 0000 0600 1772 1179 Raiffeisen Bank Galati.
Vanzator – societatea comerciala SC Decovil SRL
Cumparator – orice persoana fizica/juridica sau orice alta entitate care isi creaza un Cont de Utilizator in Site si efectueaza o comanda
Utilizator – orice persoana fizica/juridical inregistrata pe site care a parcurs toti pasii de creare a contului si este de accord cu Termenii si Conditiile pe baza carora functioneaza site-ul.
Cont – sectiune din site destinata clientilor/cumparatorilor formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite accesul la informatiile despre Client ( comenzi, adrese de livrare etc)
Comanda - Un document electronic ce intervine ca forma de comunicare între Vanzator și Cumparator, il constituie vanzarea PRODUSELOR, respectiv prestarea SERVICIILOR, in conformitate cu disponibilitatea stocului la vanzator sau direct la Producator, pretul si caracteristicile mentionate in confirmarea transmisa de Vanzator pentru validarea comenzii prin care Cumparatorul si-a exprimat intentia de achizitie.
Comanda Clientului – clientul se inregistreaza in SITE pe baza unei adrese de e-mail si a unei parole unice, selecteaza produsele, apoi apasa butonul „Adauga in Cos.”
Produse si servicii – orice produs sau serviciu, inclusive documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi indeplinite de catre Vanzator
Contract - O comanda valida, confirmata de catre Vanzator
Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Produselor si Serviciilor asa cum sunt precizate pe Site
2. LIMITAREA RASPUNDERII DECOVILSHOP
2.1 Administratorul site-ului va depune toate diligentele in vederea mentinerii corectitudinii informatiilor expuse pe site. Cu toate acestea, avand in vedere posibile erori cu privire la aceste informatii, societatea precizeaza ca imaginea produselor are caracter informativ; unele caracteristici sau pretul produselor prezentate pe site, pot fi modificate fara preaviz sau pot contine erori de operare.
2.2 De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, uneori descrierile produselor pot fi incomplete, insa societatea face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante. Ne-am straduit sa asiguram exactitatea informatiilor legate de fiecare produs, dar uneori este posibil sa existe erori.
2.3 In cazul unor erori, neacuretatea sau neactualizarea informatiilor publicate pe site, Decovilshop nu poate fi facut repsonsabil daca nu se datoreaza culpei sale.
2.4 Imaginile sunt prezentate pe site ca exemple , iar la livrarea modelele reale pot prezenta usoare diferente datorita modificarii caracteritiscilor de catre producator fara o notificare prealabila a acestora.
2.5 Informatiile si caracteristicile produselor prezentate pe site sunt preluate de la producatori iar Decovilshop nu isi asuma raspunderea pentru corectitudinea acestora.
2.6 In cazul unor erori aparute pe site in legatura cu afisarea pretului unui produs, ne alocam dreptul de a anula livrarea produsului respectiv si de a anunta clientului telefonic sau prin e-mail in cel mai scurt timp, despre eroarea aparuta. Preturile produselor pot fi schimbate oricand. Verificati pretul final de vanzare inainte de a achizitiona un produs.
2.7 Decovilshop isi rezerva dreptul de a adauga si modifica orice informatie de pe site.
2.8 Orice problema cauzata de produsele si / serviciile prezentate pe SITE se va soluționa pe cale amiabila in termen de 15 zile lucrătoare de la data sesizării in scris a problemelor, de către UTILIZATOR.
3. CUMPARAREA SI FACTURAREA PRODUSELOR
3.1 Prin lansarea unei comenzi pe site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (e-mail, SMS, telefon) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile pe site.Vanzatorul va informa Cumparatorul, prin mesaje distincte, inregistrarea (preluarea) comenzii, si procesarea ei. Inregistrarea unei comenzi online de catre Vanzator, discutiile telefonice sau prin alte mijloace de comunicare NU constituie o validare si confirmare ferma a comenzii si, in consecinta, NU semnifica incheierea contractului la distanta.
3.2 Contractul la distanta se considera INCHEIAT atunci cand vanzatorul confirma explicit o comanda, aceasta se considera valida numai dupa confirmarea de catre Vanzator a disponibilitatii stocului, a pretului precum si a caracteristicilor produselor respectiv a serviciilor solicitate de Cumparator .
3.3 Pentru fiecare comanda confirmata Vanzătorul va emite Cumpărătorului o factură fiscală corespunzătoare pentru bunurile și serviciile din comanda. Cumpărătorul are obligația de a furniza toate informațiile corecte necesare emiterii facturii fiscale in acord cu legislația in vigoare.
3.4 Termenele si conditii generale de vanzare vor sta la baza Contractului incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator, precum si documentele fiscale -Factura de marfa/servicii.
3.5 Prin apasarea butonului ‘’Cosul de cumparaturi’’, clientul are posibilitatatea sa parcurga lista produselor, sa modifice cantitatile si sa confirme intentia de cumparare prin accesarea butonului ’’comanda". Inainte de finalizarea comenzii cumparatorul isi exprima opinia cu privire la adresa si modalitatea livrarii,modalitatea de plata, apoi isi exprima acordul cu Termenii si Conditiile magazinului online www.decovilshop.ro si apasa butonul ‘’continuare’’ urmat de confirmarea comenzii. Ulterior finalizarii comenzii, clientul va primi in vederea validarii acesteia, o confirmare scrisa din partea Vanzatorului,privind disponibilitatea, pretul si caracteristicile produselor respectiv a serviciilor comandate.
3.5 Adaugarea unui produs sau serviciu in cosul de cumparaturi, nu reprezinta rezervarea sau livrarea acestuia.
3.6 Vanzatorul nu este responsabil pentru informatiile gresite de facturare transmise de Cumparator.
3.7 Factura proforma este un document transmis dupa plasarea unei comenzi in site si este primit de comparator pe e-mail. Reprezinta un sumar al produselor comandate si indica totalul de plata pe care trebuie sa il achite cumparatorul. Factura proforma nu este un document fiscal si nu tine loc de factura fiscala care se livreaza impreuna cu coletul.
3.8 Notele de transport sunt documente care insotesc coletele livrate prin curier. Ele nu tin loc de documente fiscale.
3.9 Certificatele de garantie (unde este cazul) insotesc produsele in momentul livrarii. Daca documentul lipseste puteti apela la numerele de telefon puse la dispozitie pentru mai multe informatii.
4. PRETUL PRODUSELOR SI SCADENTA FACTURILOR
4.1 Plata Produselor - Pretul Contractului il constituie pretul vanzarii produselor respectiv prestarii serviciilor, cuprins in comanda validata prin confirmarea de catre Vanzator. Prețurile nu includ cheltuielile de livrare, cu excepția cazurilor in care se specifică acest lucru pe pagina produsului.Cu toate acestea,Vanzatorul atentioneaza asupra faptului ca exista cazuri cand, ca urmare a unor disfunctionalitati ale SITE-ului sau erori umane, pretul afisat pe SITE poate sa nu fie cel real. In aceste cazuri, Vanzatorul va informa Cumparatorul asupra pretului corect, mentionandu-l in cuprinsul confirmarii comenzii.
4.2 Toate preturile prezentate pe site sunt exprimate in lei si includ 19% TVA.
4.3 In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la: comisioane de plata cu cardul sau comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care sunt percepute de banca emitenta a cardului. Responsabilitatea pentru acesta actiune o poarta numai Cumparatorul.
4.4 Scadenta facturii se considera a fi:
Data semnarii facturii, in cazul ridicarii si receptionarii bunurilor din showroom.
data primirii bunurilor de catre Cumparator in cazul livrarii prin curier si semnarii documentelor de achizitie(semnare AWB).
4.5 Penalitati:
In cazul in care Cumparatorul datoreaza din vina sa plata marfurilor, in baza acestor termeni, are obligatia de a plati catre Vanzator o penalitate de 0.2 % pe zi intarziere, calculata la suma neachitata.
5. MODALITATI DE PLATA
Numerar
Plata numerar este cunoscută și ca plata ramburs.
Plata se face în lei, în limita maximă a 5000 lei persoane juridice si 10.000 lei persoane fizice, aceasta fiind valoarea comenzii cu TVA. Plata se va efectua în momentul în care curierul sau echipa Decovil ajunge cu produsele la adresa de livrare solicitată.
Achitarea avansului de 50% a produselor in baza comenzilor
Vanzatorul poate percepe plata in avans pentru anumite produse aflate in stoc furnizor sau disponibile in 15-30 zile si pentru comenzile speciale. Exista si cazuri exceptionale in care termenul poate depasii perioada mentionata, dar in aceasta situatie Cumparatorul este anuntat din timp de Vanzator despre eventualele intarzieri.
Avansul de 50% din valoarea produsului se plateste astfel:
- numerar in cazul comandarii produsului in showroom
-transfer bancar(ordin de plata).
Vanzatorul va face aprovizionarea tuturor comenzilor pentru care se percepe plata in avans numai in urma inregistrării si confirmarii plății avansului in contul magazinului online. Dovada platilor trebuie trimisa catre SC DecoviL SRL la adresa de email comenzi@decovilshop.ro sau prin fax, la numarul (+40)374 200 225.
Tansfer bancar
Plata prin ordin de plată este cunoscută și ca plata prin transfer bancar.
Plata se face prin transfer bancar către SC Decovil Grup SRL in cazul achizitionarii de produse din categoria de obiecte sanitare, cod unic de înregistrare: RO6542736, în contul IBAN RO 90 RZBR 0000 0600 1792 8059 Banca: Raiffeisen Bank Galati.
Pentru mobilierul casnic plata se va face in contul firmei SC Decovil SRL avand cod unic de inregistrare RO 6542736, CONT IBAN RO 08 RZBR 0000 0600 1772 1179 Raiffeisen Bank Galati.
Recomandăm ca după finalizare a transferului bancar să trimiteți dovada plății către comenzi@decovilshop.ro. Transferul bancar se poate realiza prin intermediul Internet Banking.
Card de Debit
Sunt acceptate la plată cardurile bancare de debit, cele de debit cu overdraft sau cardurile de credit emise sub sigla MasterCard (inclusiv Maestro) și VISA (inclusiv VISA ElectronPlata se face cu ajutorul unui card de debit). Vei fi redirecționat către procesatorul de plăți online cu care lucrăm, pentru ca plata să se realizeze în condiții de deplină securitate*.
Card de Credit-Plata in Rate
În magazinul Online poți plăti cu cardul de credit în rate fără dobândă (verifică disponibilitatea ratelor în secțiunea Cumpără în rate) , dacă ești posesor al cardului: Card Avantaj. Vei putea alege în câte rate plătești, dupa introducerea numărului de card. Plata se va face în condiții de deplină securitate, prin intermediul procesatorului de plăți Netopia Payments.
6. PROCESARE COMENZI
6.1 Programul de procesare a comenzilor online este:
Luni – vineri: 08:00 – 17:00
6.2 Procesarea comenzilor se va face in ordinea înregistrării lor in sistem. Cumparatorul va fi contactat de catre Vanzator telefonic sau prin e-mail pentru a stabili detaliile ulterioare legate de livrare.
6.3 Livrarea produselor se face in functie de stocul produselor in momentul plasarii comenzii.
6.4 Termenele de livrare depinde de disponibilitatea fizica a produsului. Informatia de stoc se gaseste in pagina fiecarui produs.
7. LIVRAREA PRODUSELOR
7.1 Datorită faptului că produsele acestui magazin sunt fragile, vă rugăm ca înainte de a primi coletul verificați dacă ambalajul nu este deteriorat, dacă nu a fost deschis sau dacă greutatea acestuia corespunde cu informațiile de pe scrisoarea de transport. Dacă aveți dubii și credeți că au apărut situații de abuz sau furt, țineți minte ca la primire, în prezența persoanei care a făcut livrarea, să scrieți un raport relevant, urmat de refuzul coletului.
7.2 Livrarea se realizeaza la adresa de livrare definita de catre client in formularul de comanda.
7.3 Confirmarea comenzile se realizeaza imediat in functie de statusul stocurilor din depozitul nostru sau in functie de termenele de aprovizionare din import. Comenzile plasate on-line si confirmate telefonic, prin email, vor fi procesate de noi in aceeasi zi.
7.4 Transportul pentru produse volumetrice, livrate pe palet, sau cu greutate individuala peste 20 kg se face pana la adresa mentionata, fara a putea fi dus pana in apartament/casa. Curierul nu poate asigura manipularea produselor pana in apartament/casa.
7.5 Livrarea se va face in termen de 2-3 zile lucratoare de la sosirea marfii din depozitele furnizorilor interni.
7.6 In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul nostru va veni inca o data dupa ce va restabili contactul cu clientul; in cazul in care acesta nu poate fi contactat, comanda va fi anulata si produsul returnat la sediu, clientul urmand sa suporte costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor comandate.
Mai multe informatii legate de politica de livrare gasiti aici.
8. RETURUL PRODUSELOR
Daca ati comandat produse de pe decovilshop.ro, legislatia in vigoare, acorda Cumparatorului dreptul de a se retrage din contract, fara a invoca un motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare. Potrivit OUG nr. 34/2014, Cumparatorul are dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanţă, în termen de 14 zile, calculate de la data primirii marfii.
Mai multe informatii gasiti aici.
9. GARANTIA PRODUSELOR
9.1 Toate produsele comercializate de catre Decovilshop beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalaje originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
9.2 In cazul Produselor vandute si livrate de Decovilshop, certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala, fie sunt emise de catre importatorii produselor cu centre de service pe teritoriul tarii.
9.3 Garantiile pot fi transmise alaturi de produse in colet, fie in format electronic dupa livrarea bunurilor. In ambele variante, garantia este valabila incepand cu data livrarii.
9.4 Pentru a putea beneficia de acordarea garantiei, CLIENTUL are obligatia ca la receptia marfii prin curier sa desfaca coletele si sa verifice integritatea marfii. In cazul constatarii de deficiente (deteriorari ale obiectelor, zgarieturi, produse gresit livrate,etc) CLIENTUL va consemna pe tipizatul CURIERULUI deficientele constatate.Simpla semnare, fara obiectii a bonului de livrare al CURIERULUI duce la imposibilitatea acceptarii ulterioare a oricarei obiectiuni din partea CLIENTULUI privind garantia!
9.5 Dupa efectuarea receptiei si livrarii Cumpărătorul nu mai poate invoca deficienţe cantitative sau deficienţe pe care, in mod rezonabil, nu putea sa nu le vada la momentul recepţiei (ciobituri, zgârieturi,rosaturi, componente indoite, pete de murdarie etc.).Spargerea produselor sau componentelor din sticla/acryl sau zgarierea produselor dupa recepţie sunT riscuri asumate integral de Cumparator.
9.6 Garantia se solutioneaza la magazinul SC Decovil Grup SRL din Galati str Stefan cel Mare nr.2, prin repararea sau inlocuirea produsului defect. Conditiile de garantie sunt in conformitate Legea 449/2003si O.G. 21/1992. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect in ambalajul original, nedeteriorat, impreuna cu accesoriile aferente,formularul de garantii, copiile de pe factura fiscala si certificatul degarantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente,produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.
9.7 Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc.,etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate,produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare,supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice,manipulare incorecta, etc.).
9.8 Pe perioada garantiei produsului conform specificatiilor Certificatului de Garantie/Declaratiei de Conformitate care insoteste in mod obligatoriu alaturi de factura produsul comandat, dacă deficienţele nu sunt imputabile cumparatorului, Vanzatorul isi asuma responsabilitatea repararii sau inlocuirii produsului pe cheltuiala sa. Infunctie de disponibilitatea producatorului si de locul unde a fost fabricat produsul, Vanzatorul isi va impune sa repare sau sa inlocuiasca produsul, pe durata garanţiei intr-un termen maxim de 30 zile.
9.9 Produsul inlocuit beneficiaza de aceeasi garantie ca si un produs nou. Defectele aparute in termenul de garantie ca urmare a unor vicii ascunse, confirmate prin expertize tehnice decătre un serviciu specializat se repara gratuit. In cazul ridicarii marfii direct de la sediul nostru, CLIENTULUI ii revine obligatia de a verifica marfa si de a consemna printr-un Proces Verbal eventuala acceptare cu obiectii a produselor. In cazul in care NU se verifica marfa sau NU se consemneaza nicio obiectiune, semnatura de primire pe Factura Fiscala de catre CLIENT implica acceptarea marfii si confirmarea verificarii integritatii acesteia de catre CLIENT. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea clientului.
9.10 In cazul in care garantia nu v-a fost transmisa nici fizic nici electronic in 48 (patruzeci si opt) ore de la livrare, va rugam sa ne sesizati acest aspect pe email la adresa: comenzi@decovilshop.ro. Pierderea certificatului de garantie sau a facturii, atrage dupa sine pierderea garantiei.
10. CONFIDENTIALITATE
10.1 Decovil se angajează să protejeze intimitatea clienților săi și își ia foarte în serios responsabilitatea privind securitatea informațiilor clienților. Vom fi clari și transparenți cu privire la informațiile pe care le colectăm și la ceea ce vom face cu aceste informații.
10.2 Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.
10.3 Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului. Decovilshop nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.
11. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA
11.1 Intregul continut al site-ului www.decovil.ro- imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, email-uri, scripturi, programe si alte date - este proprietatea Decovilshop si a furnizorilor sai si este aparat de Legea pentru protectia drepturilor de autor (legea nr. 8/1996) si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul Decovilshopa oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare.
11.2 Decovilshop garanteaza utilizatorului acces limitat, in interes personal (efectuarea de comenzi online, informare), pe site-ul decovilshop.ro Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de Decovilshop, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Decovilshop asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al Decovilshop.
11.3 Orice Continut la care Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre Decovilshop si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea Decovilshop cu referire la acel Continut.
11.4 Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul poate copia, transfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului.
11.5 In cazul in care Decovilshop confera Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea Decovilshop pentru respectivul Client/Cumparator/Utilizator sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.
11.6 Niciun Continut transmis catre Client, Utilizator sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Decovilshop si/sau al angajatului/prepusului Decovilshop care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.
11.7 Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.
12. TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR
12.1. Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).
13. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Prin completarea datelor in formularul de creare de Cont si/sau de Comanda, Cumparatorul declara si accepta ca datele sale personale sa fie incluse in baza de date a decovilshop.ro si isi da acordul expres si neechivoc ca toate aceste date personale sa fie stocate, utilizate si prelucrate in scopurile prevazute mai sus.
Pentru mai multe informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, parcurgeti Politica de Confidentialitate.
14. FORTA MAJORA
14.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
14.2. Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
Suport clienti Luni - Vineri: 10.00 - 18.30 / Sâmbătă: 10.00 - 14.00 / Duminică: Închis
0374 200 224 0746 080 067 comenzi@decovilshop.ro