ATENȚIE: Datorită faptului că produsele acestui magazin sunt fragile, vă rugăm ca înainte de a primi coletul verificați dacă ambalajul nu este deteriorat, dacă nu a fost deschis sau dacă greutatea acestuia corespunde cu informațiile de pe scrisoarea de transport. Dacă aveți dubii și credeți că au apărut situații de abuz sau furt, țineți minte ca la primire, în prezența persoanei care a făcut livrarea, să scrieți un raport relevant, urmat de refuzul coletului.
Vă mulțumim pentru cumpărăturile din magazinul nostru!
Va punem la dispozitie urmatoarele optiuni de livrare:
1. Curier Rapid –cu livrare oriunde in tara asigurat de Fan Curier.
2. Curier propriu – Cu masinile companiei
Livrarile prin aceasta optiune se pot face doar in judetele Galati, Braila si Vrancea.
3. Ridica din magazin - Serviciul de ridicare personala din showroom-ul Decovil. Ridicarea din showroom este gratuita.
Costul de transport prin Curier este cuprins intre 20lei si maxim 250 lei in functie de greutatea produselor transportate.
Comenzile ce depasesc valoarea de 8.000 lei beneficiaza de transport gratuit.
Livrarea se realizeaza la adresa de livrare definita de catre client in formularul de comanda.
Confirmarea comenzile se realizeaza imediat in functie de statusul stocurilor din depozitul nostru sau in functie de termenele de aprovizionare din import. Comenzile plasate on-line si confirmate telefonic, prin email, vor fi procesate de noi in aceeasi zi.
Transportul pentru produse volumetrice, livrate pe palet, sau cu greutate individuala peste 20 kg se face pana la adresa mentionata, fara a putea fi dus pana in apartament/casa. Curierul nu poate asigura manipularea produselor pana in apartament/casa.
In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul nostru va veni inca o data dupa ce va restabili contactul cu clientul; in cazul in care acesta nu poate fi contactat, comanda va fi anulata si produsul returnat la sediu, clientul urmand sa suporte costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor comandate.
SC Decovil SRL isi rezerva dreptul de a-si selecta clientii.
TERMENELE DE LIVRARE A PRODUSELOR
Termenele de livrare depinde de disponibilitatea fizica a produsului.
Informatia de stoc se gaseste in pagina fiecarui produs. Statusul poate fi afișat in variantele prezentate mai jos și trebuie interpretate astfel:
1. In Stoc : produsul se află in stoc.
2. Stoc furnizor : produsul se află in stocul furnizorului, si poate fi livrat. Totusi, pentru a elimina surprizele, disponibilitatea acestuia si termenul de livrare vor fi confirmate de consultantul de vanzari.
3. La comanda: produsul nu se afla in stocul magazinului si nici in stocurile furnizorilor nostri interni. Produsul va fi importat de la producatorii externi, de regula pe comanda speciala. Acest proces dureaza in medie 15-20 zile, termenul de livrare va fi confirmat de consultantul de vanzari pentru fiecare produs in parte.
Termenul de livrare se confirma obligatoriu cu consultantul de vanzari in urmatoarele cazuri:
· comanda care contine produse "Stoc furnizor"
· comanda care contine produse cu statusul "La comanda"
Livrarea se va face in termen de 2-3 zile lucratoare de la sosirea marfii din depozitele furnizorilor interni.
Programul de livrare este :
Luni – Vineri : 08:00 -16:00
Sambata: 08:00 – 14:00
Duminica: nu se fac livrari
Refuzul primirii marfii de catre client
Daca Cumparatorul intarzie primirea marfii mai mult de 14 zile calendaristice din momentul anuntarii prin email de catre Vanzator a sosirii marfii comandate extern si pentru care s-a perceput avans, Vanzatorul va retine intreaga valoare a avansului, cu titlu de penalitati; marfa comandata va ramane propritatea Vazatorului, acesta avand dreptul sa o vanda oricand si oricui doreste, in orice conditii comerciale.
Alte situatii
Vanzatorul, în cazul în care nu poate executa Contractul motivat de faptul ca produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa Cumparatorul despre aceasta indisponibilitate, urmand ca sumele de bani achitate de catre Cumparator pentru produsul sau serviciul indisponibil sa fie rambursate in termen de maximum 10 de zile calendaristice.
In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, a respingerii de catre banca emitenta a cardului sau a tranzactiei, a invalidarii tranzactiei de catre procesatorul de carduri, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a denunta unilateral contractul, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a Contractului.