Toate produsele comercializate de catre Decovilshop beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalaje originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
In cazul Produselor vandute si livrate de Decovilshop, certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala, fie sunt emise de catre importatorii produselor cu centre de service pe teritoriul tarii.
Garantiile pot fi transmise alaturi de produse in colet, fie in format electronic dupa livrarea bunurilor. In ambele variante, garantia este valabila incepand cu data livrarii.
Pentru a putea beneficia de acordarea garantiei, CLIENTUL are obligatia ca la receptia marfii prin curier sa desfaca coletele si sa verifice integritatea marfii. In cazul constatarii de deficiente (deteriorari ale obiectelor, zgarieturi, produse gresit livrate,etc) CLIENTUL va consemna pe tipizatul CURIERULUI deficientele constatate.Simpla semnare, fara obiectii a bonului de livrare al CURIERULUI duce la imposibilitatea acceptarii ulterioare a oricarei obiectiuni din partea CLIENTULUI privind garantia!
Dupa efectuarea receptiei si livrarii Cumpărătorul nu mai poate invoca deficienţe cantitative sau deficienţe pe care, in mod rezonabil, nu putea sa nu le vada la momentul recepţiei (ciobituri, zgârieturi,rosaturi, componente indoite, pete de murdarie etc.).Spargerea produselor sau componentelor din sticla/acryl sau zgarierea produselor dupa recepţie sunT riscuri asumate integral de Cumparator.
Garantia se solutioneaza la magazinul SC Decovil Grup SRL din Galati str Stefan cel Mare nr.2, prin repararea sau inlocuirea produsului defect. Conditiile de garantie sunt in conformitate Legea 449/2003si O.G. 21/1992. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect in ambalajul original, nedeteriorat, impreuna cu accesoriile aferente,formularul de garantii, copiile de pe factura fiscala si certificatul degarantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente,produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.
Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc.,etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate,produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare,supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice,manipulare incorecta, etc.). Pe perioada garantiei produsului conform specificatiilor Certificatului de Garantie/Declaratiei de Conformitate care insoteste in mod obligatoriu alaturi de factura produsul comandat, dacă deficienţele nu sunt imputabile cumparatorului, Vanzatorul isi asuma responsabilitatea repararii sau inlocuirii produsului pe cheltuiala sa. Infunctie de disponibilitatea producatorului si de locul unde a fost fabricat produsul, Vanzatorul isi va impune sa repare sau sa inlocuiasca produsul, pe durata garanţiei intr-un termen maxim de 30 zile.
Produsul inlocuit beneficiaza de aceeasi garantie ca si un produs nou. Defectele aparute in termenul de garantie ca urmare a unor vicii ascunse, confirmate prin expertize tehnice decătre un serviciu specializat se repara gratuit. In cazul ridicarii marfii direct de la sediul nostru, CLIENTULUI ii revine obligatia de a verifica marfa si de a consemna printr-un Proces Verbal eventuala acceptare cu obiectii a produselor. In cazul in care NU se verifica marfa sau NU se consemneaza nicio obiectiune, semnatura de primire pe Factura Fiscala de catre CLIENT implica acceptarea marfii si confirmarea verificarii integritatii acesteia de catre CLIENT. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea clientului.
In cazul in care garantia nu v-a fost transmisa nici fizic nici electronic in 48 (patruzeci si opt) ore de la livrare, va rugam sa ne sesizati acest aspect pe email la adresa: contact@decovil.ro. Pierderea certificatului de garantie sau a facturii, atrage dupa sine pierderea garantiei.