Bun venit!
Shopping Cart0 produs(e) - 0,00Lei

Termeni & Conditii


TERMENI SI CONDITII

Site-ul www.decovilshop.ro este proprietatea companiei SC Decovil SRL societate romana cu sediul in Str. Stefan cel Mare nr. 2, Galati, telefon:(+40)374 200 224, fax: (+40)374 200 225 inregistrata la Registrul Comertului Galati sub nr. J17/3010/1994, având codul fiscal nr. RO 6542736, ce poate fi contactată pe adresa de e-mail secretariat@decovil.ro.

Administrarea operationala si vanzarile online prin site-ului www.decovilshop.ro sunt asigurate de catre SC Decovil Grup SRL,societate romana cu sediul Str. Stefan cel Mare nr. 2, Galati, telefon:(+40)374 200 224, fax: (+40)374 200 225, inregistrată la Registrul Comertului Galati sub nr. J17/585/1999, avand codul fiscal nr. RO 12103042,CONT IBAN RO 90 RZBR 0000 0600 1792 8059 Raiffeisen Bank Galati.


SC DecovilGrup SRL, este inregistrata la ANSPDCP ca operator de date cu caracter personal sub nr. 31192.societate ce poate fi contactata pe adresa de e-mail lsecretariat@decovil.ro.


Administratorul site-ului va depune toate diligentele in vederea mentinerii corectitudinii informatiilor expuse pe site. Cu toate acestea, avand in vedere posibile erori cu privire la aceste informatii,societatea precizeaza ca imaginea produselor are caracter informativ; unele caracteristici sau pretul produselor prezentate pe site, pot fi modificate fara preaviz sau pot contine erori de operare. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, uneori descrierile produselor pot fi incomplete, insa societatea face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante.Ne-am straduit sa asiguram exactitatea informatiilor legate de fiecare produs, dar uneori este posibil sa existe erori. Se specifica de asemenea ca imaginile afisate sunt utilizate ca exemple, iar modelele reale pot prezenta usoare diferente.


1 .CUMPARAREA si FACTURAREA PRODUSELOR

Prin lansarea unei comenzi pe site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (e-mail, SMS, telefon)prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile pe site.Vanzatorul va informa Cumparatorul, prin mesaje distincte, inregistrarea (preluarea) comenzii, si procesarea ei. Inregistrarea unei comenzi online de catre Vanzator, discutiile telefonice sau prin alte mijloace de comunicare NU constituie o validare si confirmare ferma a comenzii si, in consecinta, NU semnifica incheierea contractului la distanta.

Contractul la distanta se considera INCHEIAT atunci cand vanzatorul confirma explicit o comanda, aceasta se considera valida numai dupa confirmarea de catre Vanzator a disponibilitatii stocului, a pretului precum si a caracteristicilor produselor respectiv a serviciilor solicitate de Cumparator .

Pentru fiecare comanda confirmata Vanzătorul va emite Cumpărătorului o factură fiscală corespunzătoare pentru bunurile și serviciile din comanda. Cumpărătorul are obligația de a furniza toate informațiile corecte necesare emiterii facturii fiscale in acord cu legislația in vigoare. Termenele si conditii generale de vanzare vor sta la baza Contractului incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator, precum si documentele fiscale -Factura de marfa/servicii.

Obiectul Contractului – il constituie vanzarea PRODUSELOR, respectiv prestarea SERVICIILOR, in conformitate cu disponibilitatea stocului la vanzator sau direct la Producator,pretul si caracteristicile mentionate in confirmarea transmisa de Vanzator pentru validarea comenzii prin care Cumparatorul si-a exprimat intentia de achizitie.

Comanda Clientului – clientul se inregistreaza in SITE pe baza unei adrese de e-mail si a unei parole unice,selecteaza produsele, apoi apasa butonul „Adauga in Cos.”

Prin apasarea butonului ‘’Cosul de cumparaturi’’, clientul are posibilitatatea sa parcurga lista produselor, sa modifice cantitatile si sa confirme intentia de cumparare prin accesarea butonului ’’comanda".Inainte de finalizarea comenzii cumparatorul isi exprima opinia cu privire la adresa si modalitatea livrarii,modalitatea de plata, apoi isi exprima acordul cu Termenii si Conditiile magazinului online www.decovilshop.ro si apasa butonul ‘’continuare’’ urmat de confirmarea comenzii. Ulterior finalizarii comenzii, clientul va primi in vederea validarii acesteia, o confirmare scrisa din partea Vanzatorului,privind disponibilitatea, pretul si caracteristicile produselor respectiv a serviciilor comandate.


2. PRETUL PRODUSELOR si SCADENTA FACTURILOR

Plata ProduselorPretul Contractului il constituie pretul vanzarii Produselor respectiv prestarii Serviciilor, cuprins in comanda validata prin confirmarea de catre Vanzator. . Prețurile nu includ cheltuielile de livrare, cu excepția cazurilor in care se specifică acest lucru pe pagina produsului.Cu toate acestea,Vanzatorul atentioneaza asupra faptului ca exista cazuri cand, ca urmare a unor disfunctionalitati ale SITE-ului sau erori umane, pretul afisat pe SITE poate sa nu fie cel real. In aceste cazuri, Vanzatorul va informa Cumparatorul asupra pretului corect, mentionandu-l in cuprinsul confirmarii comenzii. Pretul include 24% TVA.

Scadenta facturii se considera a fi:

Data semnarii facturii, in cazul ridicarii si receptionarii bunurilor din showroom.

data primirii bunurilor de catre Cumparator in cazul livrarii prin curier si semnarii documentelor de achizitie(semnare AWB).

Penalitati:

In cazul in care Cumparatorul datoreaza din vina sa plata marfurilor, in baza acestor termeni, are obligatia de a plati catre Vanzator o penalitate de 0.2 % pe zi intarziere, calculata la suma neachitata.


3. MODALITATI DE PLATA

Numerar

Plata numerar este cunoscută și ca plata ramburs.

Plata se face în lei, în limita maximă a 5000 lei persoane juridice si 10.000 lei persoane fizice, aceasta fiind valoarea comenzii cu TVA.Plata se va efectua în momentul în care curierul sau echipa Decovil ajunge cu produsele la adresa de livrare solicitată.

Achitarea avansului de 50% a produselor in baza comenzilor

Vanzatorul poate percepe plata in avans pentru anumite produse aflate in stoc furnizor sau disponibile in 15 zile si pentru comenzile speciale. Avansul de 50% din valoarea produsului se plateste astfel:- numerar in cazul comandarii produsului in showroom-transfer bancar(ordin de plata).Vanzatorul va face aprovizionarea tuturor comenzilor pentru care se percepe plata in avans numai in urma inregistrării si confirmarii plății avansului in contul magazinului online.Dovada platilor trebuie trimisa catre SC Decovil Grup SRL la adresa de email comenzi@decovil.ro sau prin fax, la numarul (+40)374 200 225.

Tansfer bancar

Plata prin ordin de plată este cunoscută și ca plata prin transfer bancar.

Plata se face prin transfer bancar către SC Decovil Grup SRL, cod unic de înregistrare: RO12103042, în contul IBAN RO 90 RZBR 0000 0600 1792 8059 Banca: Raiffeisen Bank Galati .Recomandăm ca după finalizare a transferului bancar să trimiteți dovada plății către sanitare@decovil.ro. Transferul bancar se poate realiza prin intermediul Internet Banking.

Card de Debit

Sunt acceptate la plată cardurile bancare de debit, cele de debit cu overdraft sau cardurile de credit emise sub sigla MasterCard (inclusiv Maestro) și VISA (inclusiv VISA ElectronPlata se face cu ajutorul unui card de debit). Vei fi redirecționat către procesatorul de plăți online cu care lucrăm, Card Avantaj, pentru ca plata să se realizeze în condiții de deplină securitate*.

Card de Credit-Plata in Rate

În magazinul Online poți plăti cu cardul de credit în 5 rate fără dobândă, dacă ești posesor al cardului: Card Avantaj. Vei putea alege în câte rate plătești, dupa introducerea numărului de card. Plata se va face în condiții de deplină securitate, prin intermediul procesatorului de plăți Card Avantaj.

În showroom-ul Decovil poți plăti cu cardul de credit în 5 rate fără dobândă, dacă ești posesor al unuia dintre următoarele carduri:

                                                               

* Vă rugăm să solicitați, online sau telefonic, informații suplimentare cu privire la disponibilitatea plății în rate fără dobândă existente, precum și diponibilitatea produselor și timpul de livrare ale acestora.

4.LIVRAREA PRODUSELOR

Livrarea se realizeaza la adresa de livrare definita de catre CLIENT in formularul de comanda. Cumparatorul are obligatia sa verifice produsele la livrare.

Termenele de livrare depinde de disponibilitatea fizica a produsului. Informatia de stoc se gaseste in pagina fiecarui produs.

Statusul poate fi afișat in variantele prezentate mai jos și trebuie interpretate astfel:

In Stoc : produsul se află in stoc

Stoc furnizor : produsul se află in stocul furnizorului, si poate fi livrat. Totusi, pentru a elimina surprizele, disponibilitatea acestuia sitermenul de livrare vor fi confirmate de consultantul de vanzari.

Pre-comanda: produsul nu se afla in stocul magazinului si nici in stocurile furnizorilor nostri interni. Produsul va fi importat de la furnizorii externi, de regula pe comanda speciala. Acest proces dureaza in medie 15-20 zile, termenul de livrare va fi confirmat de consultantul de vanzari pentru fiecare produs in parte.

Termenul de livrare se confirma obligatoriu cu consultantul de vanzari in urmatoarele cazuri:-comanda care contine produse"Stoc furnizor" -comanda care contine produse cu statusul "Pre-comanda"

Termene de livrare

-Ridicare direct din showroom, in cazul in care clientul este din Galati si nu doreste sa-i livram noi produsele la domiciliu.

-Livrare gratuita la domiciliul clientului cu masinile firmei pe raza orasului Galati

.-Livrare in aceeasi zi daca produsele sunt in stoc

-Livrare In termen de 2-3 zile lucratoare de la sosirea marfii din depozitele furnizorilor interni

Refuzul primirii marfii de catre client

Daca Cumparatorul intarzie primirea marfii mai mult de 14 zile calendaristice din momentul anuntarii prin email de catre Vanzator a sosirii marfii comandate extern si pentru care s-a perceput avans, Vanzatorul va retine intreaga valoare a avansului, cu titlu de penalitati; marfa comandata va ramane propritatea Vazatorului, acesta avand dreptul sa o vanda oricand si oricui doreste, in orice conditii comerciale.

Alte situatii

Vanzatorul, în cazul în care nu poate executa Contractul motivat de faptul ca produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa Cumparatorul despre aceasta indisponibilitate, urmand ca sumele de bani achitate de catre Cumparator pentru produsul sau serviciul indisponibil sa fie rambursate in termen de maximum 10 de zile. calendaristice.In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, a respingerii de catre banca emitenta a cardului sau a tranzactiei, a invalidarii tranzactiei de catre procesatorul de carduri,

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a denunta unilateral contractul, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a Contractului.In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord,curierul nostru va veni inca o data dupa ce va restabili contactul cu clientul;in cazul in care acesta nu poate fi contactat, comanda va fi anulata si produsul returnat la sediu, clientul urmand sa suporte costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor comandate. SC Decovil Grup SRL isi rezerva dreptul de a-si selecta clientii.


5. RETURUL PRODUSELOR

Detalii generale valabile pentru retur

Consumatorul are obligatia de a verifica coletul si starea produselor la livrare. In situatia in care nu sunteti multumiti de caracteristicile produsului achizitionat de pe site-ul www.decovilshop.ro il puteti returna in termen de 14 zile lucrătoareconform legislatiei in vigoare, OU 34/2014 privind drepturile consumatorilor.Consumatorul are dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanţă, în termen de 14 zile lucrătoare,calculate de la data primirii marfii, fără invocarea vreunui motiv.

Produsele se returneaza in starea in care au fost primite, in ambalajul original complet si cu toate etichetele intacte, cu toate accesoriile, cosumabilele si produsele anexe aflate in cutii ce asigura buna functionare a produsului final, impreuna cu o copie dupa factura si certificatul de garantie in original. Returul va fi refuzat in cazul deteriorării produselor sau a constatării de către Vanzător a stării de nevandabilitate a acestora.Înainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul informează Vanzatorul cu privire la decizia sa de retragere din contract. În acest scop, Consumatorul poate alege una dintre următoarele variante:-de a folosi modelul de formular de retragere prevăzut în sectiunea Returnari-de a face orice altă declaraţie neechivocă în care îşi exprimă decizia de retragere din contract si a o trimite pe suport durabil. Vanzatorului.Decovilshop, comunică Cumparatorului, fără întârziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere.Nu se accepta retururi ale produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. si care nu au fost consemnate in momentul receptiei produselor, in Procesul Verbal de receptie intocmit de Curier.

Formular de retur aici

Detalii de ambalare produse aici



Produse ce nu beneficiaza de dreptul de renuntare

-Produse ce au fost acceptate personal in magazin, la punctul de livrare (pentru ca au fost vizualizate, verificate si /sau probate)

-Produsele executate dupa specificatiile clientului, articolele speciale comandate furnizorului, produsele distinct personalizate, produsele importate conform specificatiilor clientului.

Dreptul de renuntare la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice. Conform legislatiei in vigoare,posibilitatea de retur al unui produs fara a preciza motivele se aplica numai cumparatorilor persoane fizice (detalii in O.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative).

Pentru preluarea produsului returnat de la Cumparator, vanzatorul-(magazinul on-line Decovilshop), va trimite firma de curierat la adresa specificata de Cumparator, dupa confirmarea primirii cererii de retur.

Obligatiile Cumparatorului la returul produselor

Cumparatorul are obligatia de a verifica produsele la livrare. Cumparatorul returnează produsele dandu-le Curierului trimis de Vanzator sau unei persoane autorizate, de Decovilshop , să recepţioneze produsele, fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat Vanzatorului decizia sa de retragere din contract .Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de Consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile lucratoare de la data primirii marfii.Cumparatorul care renunta la cumparare in conditiile legii va suporta costurile directe legate de returnarea produselor (art 14 (2), O.G. Nr. 34/2014 ) astfel;la ridicarea produselor, curierul va solicita documentele necesare asigurarii coletului pentru prevenirea eventualelor probleme. Refuzul completarii actelor respective va duce la ridicarea coletului fara valoare declarata si mentiunea pe documentul de transport (AWB) "pe raspunderea expeditorului", sau chiar la neridicarea acestuia. Consumatorul este responsabil si in în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora. (art 14(3), O.G Nr. 34/2014

Obligatiile Vanzatorului dupa returul produselor

Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea produsului returnat sau, in cazul in care produsul nu poate fi adus,cu rambursarea valorii produsului astfel:Pentru produsele cumparate care indeplinesc conditiile de retur, in functie de optiunea dvs., puteti alege un alt produs.In cazul inlocuirii produsului cu un altul de o valoare mai mare,veti plati diferenta; daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuit.In cazul in care Cumparatorul doreste returnarea banilor, termenul maxim legal este de 14 de zile de la confirmarea returului, dar nu inainte ca produsul retur sa ajunga la DecovilGrup.


6. ALTE CONDITII CONTRACTUALE

Vanzatorul va depune eforturi rezonabile in vederea mentinerii corectitudinii informatiilor expuse pe site cuprivire la disponibilitatea, pretul si caracteristicile produselor comercializate. Deoarece pentru incarcarea datelor se folsesc serviciile colegilor nostri va rugam sa acceptati ca pot aparea erori de factura umana preturi ,caracteristici ale produselor, poze informative care ar putea fi gresit introduse in bazele noastre de date sau afisate gresit.Compania SC Decovil Grup SRL isi aloca dreptul de a CORECTA EROAREA in momentul validarii comenzii prin email de confirmare a stocului,pretului si termenului de livrare,trimis clientului. Produsele comercializate prin intermediul SC Decovil Grup SRL sunt noi, in ambalajul original al producatorului si in momentul livrarii sunt insotite de Factura fiscala si Certificat de Garantie/Declaratie de Conformitate.

SC Decovil Grup SRL isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de SC Decovil Grup SRL cum ar fi: intarzieri ale furnizorilor, incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora, conform uzantelor legii romanesti. In cazul in care constatati existenta unor insemne, marci sau alte tipuri de poze care incalca drepturile de proprietate intelectuala ale dv. sau ale unui tert, ni le puteti semnala la adresa secretariat@decovil.ro. In cazul in care aveti plangeri cu privire la calitatea serviciilor, produselor sau unor comenzi specifice, care pot fi rezolvate in mod direct cu persoana de contact din cadrul firmei noastre, puteti contacta in mod gratuit o persoana specializata pentru a rezova prin conciliere amiabila nemultumirea dv. SC Decovil Grup SRL livreaza marfa promovata pe site numai pe teritoriul Romaniei.

7.  GARANTIA PRODUSELOR

Pentru a putea beneficia de acordarea garantiei, CLIENTUL are obligatia ca la receptia marfii prin curier sa desfaca coletele si sa verifice integritatea marfii. In cazul constatarii de deficiente (deteriorari ale obiectelor, zgarieturi, produse gresit livrate,etc) CLIENTUL va consemna pe tipizatul CURIERULUI deficientele constatate.Simpla semnare, fara obiectii a bonului de livrare al CURIERULUI duce la imposibilitatea acceptarii ulterioare a oricarei obiectiuni din partea CLIENTULUI privind garantia!

Dupa efectuarea receptiei si livrarii Cumpărătorul nu mai poate invoca deficienţe cantitative sau deficienţe pe care, in mod rezonabil, nu putea sa nu le vada la momentul recepţiei (ciobituri, zgârieturi,rosaturi, componente indoite, pete de murdarie etc.).Spargerea produselor sau componentelor din sticla/acryl sau zgarierea produselor dupa recepţie sunT riscuri asumate integral de Cumparator.

Garantia se solutioneaza la magazinul SC Decovil Grup SRL din Galati str Stefan cel Mare nr.2, prin repararea sau inlocuirea produsului defect. Conditiile de garantie sunt in conformitate Legea 449/2003si O.G. 21/1992. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect in ambalajul original, nedeteriorat, impreuna cu accesoriile aferente,formularul de garantii, copiile de pe factura fiscala si certificatul degarantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente,produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc.,etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate,produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare,supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice,manipulare incorecta, etc.). Pe perioada garantiei produsului conform specificatiilor Certificatului de Garantie/Declaratiei de Conformitate care insoteste in mod obligatoriu alaturi de factura produsul comandat, dacă deficienţele nu sunt imputabile cumparatorului, Vanzatorul isi asuma responsabilitatea repararii sau inlocuirii produsului pe cheltuiala sa. Infunctie de disponibilitatea producatorului si de locul unde a fost fabricat produsul, Vanzatorul isi va impune sa repare sau sa inlocuiasca produsul, pe durata garanţiei intr-un termen maxim de 30 zile. Produsul inlocuit beneficiaza de aceeasi garantie ca si un produs nou. Defectele aparute in termenul de garantie ca urmare a unor vicii ascunse, confirmate prin expertize tehnice decătre un serviciu specializat se repara gratuit. In cazul ridicarii marfii direct de la sediul nostru, CLIENTULUI ii revine obligatia de a verifica marfa si de a consemna printr-un Proces Verbal eventuala acceptare cu obiectii a produselor. In cazul in care NU se verifica marfa sau NU se consemneaza nicio obiectiune, semnatura de primire pe Factura Fiscala de catre CLIENT implica acceptarea marfii si confirmarea verificarii integritatii acesteia de catre CLIENT. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea clientului.


8. ACORD DE PRELUCRARE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL

In conformitate cu Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, cu modificarile ulterioare, S.C. DECOVIL GRUP S.R.L., cu sediul in Galati, judet Galati, strada Stefan cel Mare nr. 2, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J17/3010/1994 intentioneaza sa administreze, sa colecteze, sa inregistreze, sa stocheze, sa utilizeze datele dv. cu caracter personal, in conformitate cu termenii si conditiile descrise mai jos, si cu respectarea dispozitiilor Legii 677/2001.SC Decovil Grup SRL, este inregistrata la ANSPDCP ca operator de date cu caracter personal sub nr. 31192. Prin prezentul Acord de Prelucrare a Datelor cu Caracter Personal se solicita consimtamantul dv. in conformitate cu Legea 677/2001, in vederea Prelucrarii datelor dv. cu caracter personal pe teritoriul Romaniei, conform celor de mai jos:PRELUCRARE:SC DECOVIL GRUP SRL intentioneaza sa:1).Prelucreze datele dv. cu caracter personal constand in:a).date cu caracter personal avand functie de identitate a clientilor, cuprinzand numele si prenumele, domiciliul, nr de telefon, nr de fax, adresa de email;2).Prelucreze datele dv. cu caracter special, CNP, seria si nr actului de identitate/pasaport, pentru marketing si publicitate, statistici si facturare.

Trafic